1.Записати
цифрами числа:
а) десять мільярдів вісімдесят тисяч п’ять;
б) чотириста п’ятдесят мільйонів п’ятдесят.
2. Запишіть число, у якого:
а) 1 сотня 2 десятки 3 одиниці;
б) 9 сотень 7 десятків;
в) 2 тисячі 3 сотні 1 десяток.
3. Округліть число 12 475 836:
а) до десятків;
б) до тисяч;
в) мільйонів.
4. Дано три числа: 359; 4 327;804.
Обчислити:
а) суму цих чисел і округлити результат до сотень;
б) суму округлених до сотень чисел.
5*. Запишіть усі
трицифрові числа, у яких число одиниць у 2 рази більше від числа десятків, а
число сотень більше від числа одиниць на 1
Порівняння натуральних чисел
1. Порівняйте числа, результат порівняння запишіть за
допомогою знака «<
»
або « > »:
а) 3 000 080
і
3 000 100; б)
75 102 і 75 201.
2. Знайдіть
натуральні числа, що є розв’язками нерівності 11< х <14.
Промінь відрізок
1.
Накреслити відрізки ХУ
і
ОА так , щоб ХУ
= 8 см 4 мм ,
АО
= 3 см 3 мм .
2.
Позначити на числовому промені точки А (4) Х (6) Q (10). За одиничний
відрізок взяти одну клітинку зошита.
3.
Накреслити відрізок завдовжки 9 см . Над одним кінцем
відрізка написати число 0, над іншим – 18. поділити відрізок на 6 рівних
частин. Позначити на отриманій шкалі числа 4; 8; 10; 16.
4.
Точка М середина відрізка АВ, точка К – середина
відрізка МВ. Визначити довжину
відрізка АК, якщо ВХ = 3 см .
Додавання і віднімання натуральних чисел
1. Як називається результат дії додавання?
2. Як називається компонент дії віднімання, який стоїть на першому
місці?
3. Виконайте дії:
а) 32 749 + 780 664;
б) 286 325 – 96 162.
4. Обчисліть на скільки число
59 428:
а) більше від 54 609;
б) менше від 79 529.
5. Обчисліть зручним способом:
а) 274 + 1 537 + 463;
б) 756 – (356 + 235).
6. В овочесховищі було 313 т картоплі. У понеділок привезли на 176 т
більше, ніж було в овочесховищі, а у вівторок – на 43 т менше, ніж привезли в
понеділок. Скільки тонн картоплі стало в овочесховищі?
Числові та буквені вирази. Формули
1.Подайте:
а) 4 м 5 см у сантиметрах;
б) 4 023 м у кілометрах і метрах.
2. Знайдіть
значення виразу 7 420 : х + 29, якщо х = 7.
3. Поїзд ішов 3
год. зі швидкістю V км/год. Який шлях пройшов поїзд? Обчисліть шлях,
пройдений поїздом, якщо V = 18.
4. У залі для
глядачів кінотеатру в кожному ряді р
місць, а кількість рядів на 2 менша, ніж кількість місць у ряді. Скільки всього
місць у залі для глядачів?
5*. Складіть
вираз для розв’язування задачі.
Купили 2 коробки
шоколадних цукерок і 3 коробки карамельок. У кожній коробці 20 шоколадних цукерок,
а карамельок на k штук більше. Скільки цукерок в усіх коробках?
Многокутники. Рівні фігури.
Многокутники. Рівні фігури.
1.
Накресліть довільний трикутник;
а)
прямокутний:
б)
рівнобедрений.
2.
Визначте вид трикутника за його кутами:
а) 34°; 127°; 19°;
б) 40°; 50°; 90° .
3.
Одна сторона трикутника дорівнює 24 см, друга сторона на
18 см довша за першу, а третя у 2 рази коротша за другу. Знайти периметр
трикутника.
4.
У п’ятикутнику одна сторона 17 см , друга на 8 см більша,
а третя дорівнює суми першої і другої.
Обчислити периметр цього п’ятикутника, якщо четверта сторона дорівнює п’ятій і
на 5 см
менша за другу.
Множення натуральних чисел. Властивості множення
1.
Запишіть переставний закон множення для довільних чисел х і у.
2.
Запишіть розподільний закон множення : відносно дії
віднімання для довільних чисел s, t, p.
3.
Обчисліть, обираючи зручний порядок дій:
а) 4 · 256 · 25; б)
4 · 680 · 25; в) 8 · 100 · 5;
г) 34 · 7 + 34 · 93; д)
93 · 25 + 107 · 25; е) 254 · 125 + 254 · 875
4.
Спростіть вираз:
а) 19p + 21p; б) 41k + 23k + k; в) 29x + 14x – 10x.
5. Розв’яжіть рівняння: а) 28х + 5х = 99; б) (х – 2)(8 – х) = 0.
Ділення натуральних чисел
1.
Знайдіть значення виразу 4 256 : 76 + 48 · 36.
2.
Спростіть вираз 218х
– 198х і знайдіть його значення, якщо
х = 24.
3.
Розв’яжіть рівняння: 5z + z
– 42 = 18.
4.
Знайдіть значення виразу: 156 ·
49 +227 · 49 – 283 · 49.
5.
Виконайте ділення з остачею: а)
15 740 : 33 - результат округліть до десятків; б)
27 973 : 872 - результат округліть до сотень.
1.
Виразіть;
а) в
квадратних метрах:
3 га 41 а;
б) в міліметрах.
1 см2;
в) в кубічних сантиметрах:
8 м3.
2.
Довжина прямокутника 244 дм, ширина 150 дм. Знайти площу
прямокутника і виразити її у квадратних метрах.
3.
Ширина прямокутного паралелепіпеда дорівнює 18 см,
довжина на 6 см більша, а висота – у два рази менша від довжини. Обчислити
об’єм паралелепіпеда.
4.
Накресліть квадрат зі стороною 3 см 2 мм . Знайдіть його периметр і
площу.
5.
Накресліть прямокутник, довжина якого 4 см, а ширина у 2
рази менша за довжину. Обчисліть периметр і площу прямокутника.
6.
Ребро куба дорівнює 5 м . Знайдіть об’єм куба.
7.
Довжина прямокутного паралелепіпеда 8 дм. Ширина в 4 рази
менша за довжину, а об’єм дорівнює 160 дм3. Знайдіть висоту.
8.
Дано три прямокутники, сторони яких відповідно дорівнюють
5 см і 3 см; 5 см і 4 см; 7 см і 2 см . Чи можна скласти квадрат
із цих прямокутників? Якщо так, то
знайдіть його периметр і площу. Виконайте рисунок.
Немає коментарів:
Дописати коментар